Saturday, April 7, 2012

CAN.025 ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΛΕΥΚΗ ΠΟΥΑ ΛΑΜΠΑΔΑ ΜΕ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΚΕΡΑΣΙΑ



Πασχαλινή πουά λαμπάδα με κόκκινη σατέν κορδέλα, κίτρινο κηρόσπαγγο, φιόγκους από κόκκινη κορδέλα και σκουλαρίκια κερασάκια!
Εδώ και λίγες μέρες τριγύριζε στο μυαλό μου η σκέψη να δημιουργήσω πασχαλινές λαμπάδες και να τις συνδυάσω με ορισμένα από τα κοσμήματα μου. Διάλεξα να κάνω την αρχή με τα λαχταριστά  σκουλαρίκια κερασάκια! Η πρώτη λαμπάδα είναι έτοιμη και σας παρουσιάζω την νέα μου κερασένια χειροποίητη πασχαλινή λαμπάδα!





Για την δημιουργία της επέλεξα λευκό κερί με κόκκινες βούλες!

Αρχικά τύλιξα γύρω από το κερί, το κόκκινο σατέν κορδόνι, δίπλα-δίπλα με τον κίτρινο κηρόσπαγγο. Έπειτα πάνω από το κορδόνι και τον κηρόσπαγγο, σε δύο διαφορετικά σημεία, δημιούργησα δύο φιόγκους με κόκκινη κορδέλα οργάντζα και εκεί τοποθέτησα τα σκουλαρίκια!

Τα σκουλαρίκια κερασάκια είναι στολισμένα με πράσινα και κόκκινα κρυσταλλάκια καθώς και με φιογκάκια από κόκκινη/λευκή καρό κορδέλα.

►Μετά την Ανάσταση αφαιρέστε τα σκουλαρίκια από την λαμπάδα και φορέστε τα! Είναι τέλεια για αυτή την εποχή αλλά και για το καλοκαίρι!!!

Πως σας φαίνεται η λαμπάδα με τα κερασάκια σκουλαρίκια?



Πασχαλινή πουά λαμπάδα με κόκκινη σατέν κορδέλα, κίτρινο κηρόσπαγγο, φιόγκους από κόκκινη κορδέλα και σκουλαρίκια κερασάκια!


Πασχαλινή πουά λαμπάδα με κόκκινη σατέν κορδέλα, κίτρινο κηρόσπαγγο, φιόγκους από κόκκινη κορδέλα και σκουλαρίκια κερασάκια!

Πασχαλινή πουά λαμπάδα με κόκκινη σατέν κορδέλα, κίτρινο κηρόσπαγγο, φιόγκους από κόκκινη κορδέλα και σκουλαρίκια κερασάκια!

Για να δείτε και τα υπόλοιπα σχέδια των πασχαλινών λαμπάδων πατήστε εδώ!
Για να ενημερωθείτε σχετικά με τις τιμές και διαθεσιμότητα στις δημιουργίες μου, μπορείτε να μου στείλετε e-mail ή μήνυμα στην σελίδα μου στο Facebook!







5 comments:

  1. Καταπληκτική!Και η διακόσμηση της λαμπάδας με τις όμορφες κορδέλες μα και τα σκουλαρίκια με τα κερασάκια είναι τέλεια!!!!!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα Σπυριδούλα!!!!Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Η συγκεκριμένη λαμπαδίτσα είναι λαχταριστή :)

    ReplyDelete
  3. Γιώτα μου είναι εκπληκτική πολύ ωραία η ιδέα σου με τα σκουλαρίκια!!!

    ReplyDelete
  4. Καλησπέρα Ελένη μου!!!Σ' ευχαριστώ πολύ, χάρηκα πολύ που σου άρεσε :)

    ReplyDelete
  5. ax ayta ta skoularikia ta exo k ego kai ta exo katavoleftei...

    ReplyDelete

Share you beautiful thoughts with us!