Tuesday, April 24, 2012

SHOES.020 ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΛΟΥΣΤΡΙΝΙ ΣΑΠΙΟ ΜΗΛΟ ΜΕ ΚΕΡΑΜΙΚΕΣ ΧΑΝΤΡΕΣ


Μπαλαρίνες λουστρίνι σάπιο μήλο με κεραμικές χάντρες, κρυσταλλάκια και φιόγκους!Σ’ αυτή την ανάρτηση θα σας δείξω τις μπαλαρίνες λουστρίνι στο χρώμα του σάπιου μήλου για την νέα μου σειρά S/S’12!












Τις μπαλαρίνες τις έχω στολίσει με κεραμικές χάντρες λογής χρωμάτων όπως: violet, green, turquoise. Έπειτα διακόσμησα το κάτω μέρος (των χαντρών) τους με κρυσταλλάκια σε πράσινους, μπλε και του αμέθυστου χρωματισμούς. Βέβαια από την δημιουργία μου αυτή δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι φιόγκοι!!! Έτσι έκανα φιογκάκια από φούξια κηροκλωστή και ροζ κορδέλα από δίχτυ!

Όσο για την ποιότητα του παπουτσιού, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι διαθέτουν επένδυση από γνήσιο δέρμα, είναι πολύ άνετες και βολικές και αυτό οφείλεται στον πολύ μαλακό πάτο τους.


Μπαλαρίνες λουστρίνι σάπιο μήλο με κεραμικές χάντρες, κρυσταλλάκια και φιόγκους!

Μπαλαρίνες λουστρίνι σάπιο μήλο με κεραμικές χάντρες, κρυσταλλάκια και φιόγκους!

Μπαλαρίνες λουστρίνι σάπιο μήλο με κεραμικές χάντρες, κρυσταλλάκια και φιόγκους!


  
Πως σας φαίνονται οι μπαλαρίνες μου στο χρώμα του σάπιου μήλου?


Πατήστε εδώ για να δείτε τα υπόλοιπα ζευγάρια από τις μπαλαρίνες μου J

1 comment:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΗΔΗ ΠΗΡΑ ΤΙΣ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΣΑΠΙΟ ΜΗΛΟ....ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΕΣ....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΣΤΡΙΝΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΑΛΛΗ ΦΙΝΕΤΣΑ ΣΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ...ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΦΟΡΕΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ...!!!!!

    ReplyDelete

Share you beautiful thoughts with us!