Wednesday, November 20, 2013

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΟΛΙΕ ΑΠΟ ΜΑΚΟ ΥΦΑΣΜΑ

Super Διαγωνισμός με δώρα χειροποίητα κολιέ από μακό ύφασμα
Γεια σας και καλώς σας ξαναβρήκα!!! Επέστρεψα έπειτα από καιρό στην αγαπημένη μου διαδικτυακή γειτονιά και φέρνω μαζί πάρα πολλές νέες χειροποίητες δημιουργίες που ανυπομονώ να τις μοιραστώ μαζί σας.







Πριν όμως αρχίσω να σας παρουσιάζω όλα μου τα νέα κοσμήματα, αξεσουάρ και χριστουγεννιάτικα γούρια, θα ήθελα να σας προσκαλέσω στον διαγωνισμό που διοργανώνω για όλους τους φίλους μου, τόσο εσάς στην blog-γειτονιά αλλά και όλους όσους έχω κάνει στα υπόλοιπα Social Media! Ο διαγωνισμός διεξάγεται στην σελίδα του Exairetico στο Facebook και λήγει την Κυριακή 29 Νοεμβρίου.

            Τα δώρα του διαγωνισμού είναι δύο χειροποίητα κολιέ από γκρι μακό ύφασμα, στολισμένο με ροζ κορδόνι, ένα χρυσό ποδήλατο, ένα μεταλλικό Tube σε ροζ-χρυσό χρώμα και διάφορες κεραμικές πέτρες.

            Θα χαρώ ιδιαίτερα αν τα καταφέρετε να πάρετε μέρος. Μπορείτε να βρείτε εδώ το Post του διαγωνισμού.


Όπως πάντα θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλια σας J

Super Διαγωνισμός με δώρα χειροποίητα κολιέ από μακό ύφασμα

2 comments:

  1. Γεια σου Γιώτα...χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω στο μπλοκ σου...πάει τόσος καιρός από τότε που μιλούσαμε σχεδόν καθημερινά , το θυμάσαι; καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου
    και θα περιμένω να δω όλες τις νέες δημιουργίες σου

    ReplyDelete
  2. Αγαπητό Δελφινάκι σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για το σχόλιο σου! Ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε πάλι! Ετοιμάζω και τις επόμενες δημοσιεύσεις μου στο blog! Φιλιά!

    ReplyDelete

Share you beautiful thoughts with us!